spacer

title

title
spacer

توضیحات

توضیحات
محصولات/منابع انسانی
شرکت "تاژان سیستم" نسل جدید راهکارهای مکانیزه برای سازمان ها و موسسات ارائه کرده است که می تواند نیاز سازمان که شامل مدیریت اطلاعات پرسنلی، صدور احکام کارگزینی، نظام پرداخت و اضافه کار، مدیریت رفاه و بهداشت پرسنل، اماکن رفاهی، شناخت کارکنان توانمند واعطای پاداش به آنها، افزایش بهره وری و مواردی از این دست را در قالب یک سیستم یکپارچه نرم افزاری پوشش دهد.

منابع انسانی

منابع انسانی
منابع انسانی
ارزیابی عملکرد پرسنل شعب بصورت کمی و کیفی
ارزیابی عملکرد کارکنان یکی از ابزارهای مدیریت مبتنی بر شایستگی است. بر اساس این نظام و با توجه به اهمیت منابع انسانی در ارتقاء سطح دانش فردی و رفتار پرسنل از یک‌سو و لزوم ارزیابی کارکنان به‌منظور ایجاد سازوکار یکسان در تعیین و تبیین شاخص‌های ارزشیابی از سوی دیگر، شرکت "تاژان سیستم" را بر آن داشت تا نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد پرسنل بر اساس سیاست‌های سازمان را تدوین نماید که علاوه بر پیاده‌سازی این نظام در طول چندین دوره ارزشیابی، از چندین روش ارزیابی بر اساس ماهیت شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌کند. همچنین نتایج برخی از دوره‌ها و روش‌ها در سایر ارزیابی‌ها مؤثر خواهد بود و درنهایت آرشیو نتایج کلیه ارزیابی‌ها به‌عنوان فاکتور مؤثر در محاسبه پرداخت‌های انگیزشی، حقوق و مزایا و ... در نظر گرفته خواهد شد.
ارزیابی عملکرد پرسنل ستاد
ارزیابی عملکرد پرسنل ادارات به‌صورت کمی و کیفی تشخیص کارایی پرسنل ستاد، جهت ارتقا جایگاه، پرداخت‌های انگیزشی و افزایش پویایی ستاد بانک‌ها ازجمله چالش‌هایی است که شرکت تاژان سیستم را برآن داشت که راهکاری برای آن ارائه نماید. در این روش پرسنل از منظر کیفی، کمی و برنامه عملیاتی ادارات مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین با توجه به نظر رئیس واحد نیازهای آموزشی پرسنل، نیاز به مراقب، ارتقا و غیره پرسنل نیز قابل استخراج است. در این محیط وضعیت تخصصی، رفتاری، آموزشی و ظاهری پرسنل با از طریق ارزیابی کیفی پرسنل تعیین می‌گردد. در ضمن با ایجاد شاخص‌های مختلف عملکردی پرسنل امکان دریافت عملکرد پرسنل از طریق اتصال به سایر سامانه‌ها مانند سامانه تردد، سامانه مکاتبات و مراسلات و همچنین خود اظهاری وجود دارد و این بستر می‌تواند با وزن دهی به آن‌ها وضعیت کارایی کمی پرسنل را ارزیابی نماید. درنهایت میزان مشارکت پرسنل در برنامه‌های عملیاتی ادارات و شاخص‌های استراتژیک بانک نیز مورد ارزیابی قرار‌ می‌گیرد. پس‌ازاین یک ارزیابی جامع از منظرهای مختلف از عملکرد پرسنل وجود خواهد داشت که به مدیران بانک جهت تصمیمات آتی در راستای ارتقا، آموزش و پرداخت‌های انگیزشی و غیره کمک شایانی خواهد نمود.
فیش حقوقی
نرم‌افزار حقوق و دستمزد به‌طور خودکار به بانک اطلاعاتی حضوروغیاب متصل شده و از اطلاعات موجود در آن استفاده می‌کند و امکان تعریف موارد مختلف برای اضافات و کسورات به‌صورت دلخواه کاربر نیز وجود دارد. همچنین می‌توان تعریف دو نوع مختلفِ استخدامی ساعتی و تمام‌وقت را نیز تعیین کرد.
برنامه صدور فیش حقوقی دارای امکانات زیر می‌باشد:
  • برنامه به‌طور خودکار به بانک اطلاعاتی حضوروغیاب متصل شده و از اطلاعات موجود در آن استفاده می‌کند.
  • امکان تعریف موارد مختلف برای اضافات و کسورات به‌صورت دلخواه کاربر
  • امکان تعریف دو نوع مختلف استخدامی ساعتی و تمام‌وقت
  • امکان تعریف میزان حق‌الزحمه پرسنل ساعتی به ازای هر ساعت کارکرد
  • امکان تعریف مبلغ موردنظر برای هر یک از موارد اضافات و کسورات تعریف شده، برای پرسنل
  • امکان تعریف ضریب اضافه‌کاری و کسرکاری برای پرسنل تمام‌وقت
  • امکان تعریف فیلد محاسباتی و مشخص کردن فیلدهای تأثیرگذار و ضریب برای آن (مثلاً برای بیمه)
  • صدور فیش حقوقی برای پرسنل برای بازه زمانی دلخواه کاربر مطابق یک طرح از پیش تعریف شده
  • امکان تنظیم حکم کارگزینی برای 30 روزه و تغییر متناسب با تعداد روزها در بازه زمانی موردتقاضا
  • محاسبه میزان حقوق بر اساس کارکرد افراد و تعداد روزها در بازه زمانی موردتقاضا برای صدور فیش حقوقی
  • امکان گرفتن پشتیبان و بازیابی از داده‌های برنامه صدور فیش
پرداخت گروهی حقوق پرسنل
مدیریت پرداخت‌های متنوع به پرسنل یکی از نیاز‌های مبر سازمان‌ها و بانک‌ها است. سامانه پرداخت گروهی حقوق، علاوه بر پرداخت حقوق، تمامی پرداخت‌های دیگر نیز مانند کارانه، پرداخت‌های مناسبتی، حق اولاد، مهدکودک، سلامت و پرداخت‌های انگیزشی و غیره صورت می‌پذیرد. همچنین در این سامانه وضعیت پرسنل ازنظر ممنوعیت پرداخت به دلایل مختلف نیز کنترل می‌گردد. در این سامانه پرداخت‌ها با اطلاعات پرسنل موجود کنترل و در صورت صحت فایل پرداخت آن جهت استفاده در سایر سامانه‌ها تولید می‌گردد. این سامانه با گزارشات مختلف امکان مدیریت پرداخت‌ها را برای مدیران ذیربط فراهم می‌نماید.
  • مدیریت اطلاعات پرسنل تابعه
  • فایل‌های پرداخت
  • پرسنل عدم پرداخت
  • جزئیات اطلاعات پرسنل
  • تغییرات اطلاعات پرسنل
  • اطلاعات پرداخت‌‎های پرسنل
مدیریت ثبت و پرداخت اضافه‌کار
امروزه تمامی سازمان‌های کوچک و بزرگ با یک دغدغه اساسی به نام محاسبه کارکرد و سپس محاسبه اضافه‌کار پرسنل خود روبرو هستند. ازاین‌رو شرکت"تاژان سیستم" یک نرم‌افزار قدرتمند و با کاربری آسان جهت مدیریت ثبت و پرداخت اضافه‌کار با امکانات بسیار زیاد و راحت طراحی و پیاده‌سازی کرده است و شما می‌توانید از امکانات این نرم‌افزار بهره‌مند گردید.
سامانه مدیریت ثبت و پرداخت اضافه‌کار قادر به تعریف و نمایش بودجه اضافه‌کار هر واحد، نمایش تمامی کارکنان واحد به مسئولین مربوطه، ثبت اضافه‌کار پرسنل طبق قواعد تعریف شده در سامانه و در سقف بودجه مصوب باقابلیت شخصی‌سازی سقف برای ساعت به ازای کلیه مشخصات پرسنل، طی مراحل تائید توسط مسئولین زیربط، محاسبه مبلغ اضافه‌کار و ساخت فایل پرداخت جهت ارسال به سامانه حقوق و دستمزد و دریافت فایل پرداخت شده از سامانه مذکور و به‌روزرسانی سامانه اضافه‌کار می‌باشد.
امکانات سامانه:
  • تخصیص هوشمند نقش‌های کاربر بر اساس نام کاربری و ترمینال مورد استفاده
  • استفاده از سامانه متمرکز جهت ورود
  • اختصاص هوشمند کلیه نقش‌های کاربر در سامانه با در نظر گرفتن اطلاعات شخص (نوع پست, وضعیت استخدامی‌, واحد سازمانی و ...)
  • امکان ثبت بودجه برای یک یا چند ماه
  • امکان ثبت بودجه برای تمامی ادارات
  • امکان فعال یا غیر فعال‌سازی بودجه تعریف شده در سامانه
  • امکان ثبت اضافه‌کار برای پرسنل زیرمجموعه
  • امکان کنترل سقف بودجه مصوب حین ثبت اضافه‌کار
  • امکان کنترل سقف ساعت بر اساس نوع اضافه‌کار در زمان ثبت اضافه‌کار
  • ارائه کلیه گزارشات موجود در سامانه‌ها به‌صورت خروجی فایل Excel, Word, CSV و PDF
  • امکان چاپ کلیه صفحات با حذف خودکار موارد اضافی صفحه در حالت چاپ
  • و ...
مدیریت ثبت و پرداخت کارانه و پرداخت‌های انگیزشی (پاداش عمومی، مسئولین خودپردازها، پذیرندگان، مدیران ارتباط و ...
امروزه عامل سرمایه انسانی از جمله منابعی در سازمان‌ها به شمار می رود که نه تنها سازمان آن را برای مدتی محدود فناپذیر نمی داند بلکه با سرمایه گذاری مناسب درحوزه ارتقای سطح اندیشه ها وباورهای ذهنی و عملی آن با بهره گیری از نظامات مختلف موجبات رشد و باروری آن را پدید می آورد و با برنامه ریزی مناسب، این منبع غنی سازمانی را روزبه روز بالنده تر از قبل می نماید. ازجمله نظاماتی که به باروری این منبع عظیم سازمانی منجر می شود را می توان درزمره نظامات برنامه ریزی واجرای برنامه های آموزشی و نظامات انگیزشی کارکنان درقالب پرداخت دستمزد تشویقی نام برد . آنچه که می تواند کارکنان یک سازمان را پویاتر از قبل به سمت وسوی توسعه هدایت نماید وپیامدهای افزایش بهره وری را برای سازمان به ارمغان آورد توزیع متناسب این پاداش درمقایسه با میزان بهره وری حاصل از عملکرد کارکنان می باشد.
شرکت"تاژان سیستم" با طراحی سامانه مدیریت ثبت و پرداخت‌های انگیزشی، تلاش دارد با استفاده از مکانیزم‌های ارزیابی موجود در سازمان‌ها به‌خصوص بانک‌ها و مؤسسات مالی، میزان تلاش و حرکت واحدها و اجزاء مختلف را در راستای چشم‌انداز، استراتژی‌ها و اهداف آن بانک تعیین نموده تا بدین‌وسیله از یک‌سو، پرداخت‌های صورت ‌گرفته به کارکنان بیشترین تناسب ممکن را با میزان عملکرد آن‌ها داشته باشد و از سوی دیگر با تزریق بهنگام و صحیح بودجه انگیزشی موجود، بیشترین تأثیر مثبت ممکن را بر عملکرد کلی بانک و واحد‌ها بر جای بگذارد.
نظرسنجی پرسنل
منابع انسانی عمده‌‌ترین سرمایه و عامل راهبردی هر سازمان به‌حساب می‌آید. منابع انسانی راضی و پرانگیزه در پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های تنظیمی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. شناخت میزان رضایت شغلی کارکنان می‌تواند مدیران را در پیشرفت و بهبود بهره‌وری منابع انسانی یاری رساند. عوامل رضایت شغلی در هر سازمانی می‌تواند به اقتضای شرایط آن سازمان متفاوت باشد. به‌عنوان مثال مدیران ارشد بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری که به دنبال تأمین آسایش و آرامش مردم و خدمت‌رسانی به آنان می‌باشند، رضایت منابع انسانی نقش بسزایی دارد. بی‌شک کارمندان راضی‌تر، ‌اثربخشی بیشتری دارند و بهتر می‌توانند سازمان را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری رسانند. شناخت میزان رضایت شغلی کارکنان می‌تواند نقش مستقیمی در تحقق آرمان‌ها، ‌اهداف بلندمدت و وظایف روزمره داشته باشد. ارزیابی و سنجش معیارهای مرتبط با رضایتمندی کارکنان بر اساس طبقات جامعه موردمطالعه (رده سازمانی، تحصیلات و سابقه) هدف اصلی شرکت "تاژان سیستم" بوده است.
شرکت"تاژان سیستم" به‌منظور تولید بستری مناسب و ابزارهای کارآمد در راستای نظرسنجی و سنجش رضایت کارکنان با ایجاد فضایی متناسب در سازمان‌ها، دقیق‌ترین ارزیابی‌ از رضایت کارکنان را میسر می‌سازد.
ویژگی‌های سامانه:
  • امکان تعریف کاربران متعدد
  • امکان تعریف جامعه هدف برای شرکت در نظرسنجی (شاغلین/ بازنشستگان، محل‌های خدمتی مختلف در حد شعبه‌های خاص یا ادارات خاص، مدیریت شعب یا ادارات کل، پست‌های سازمانی، مرد/ زن، مجرد/ متأهل، سابقه خدمت در بانک به‌صورت از/تا و ترکیبی از همه انتخاب‌های قید شده
  • امکان تعریف و ویرایش پرسشنامه‌های متعدد توسط کاربر سامانه
  • امکان تعریف دوره‌های مختلف نظرسنجی به همراه گروه هدف
  • امکان گزارش‌گیری ریز پاسخ‌های هر سؤال به تفکیک هر پاسخ‌دهنده
  • امکان تعریف یک نظرسنجی ثابت و غیرقابل ویرایش و امکان پاسخ‌دهی به آن‌ها در زمان‌های مشخص و گزارش‌گیری در هر دوره پاسخ
  • و ...
مدیریت توزیع اماکن رفاهی
امروزه تمامی سازمان‌های کوچک و بزرگ با یک دغدغه اساسی برای تخصیص امکان رفاهی برای پرسنل خود در زمان جلسات یا سفرهای سازمانی یا شخصی روبرو هستند. ازاین‌رو شرکت "تاژان سیستم" یک نرم‌افزار قدرتمند و با کاربری آسان جهت مدیریت اماکن رفاهی با امکانات بسیار زیاد و راحت طراحی و پیاده‌سازی کرده است و شما می‌توانید از امکانات این نرم‌افزار بهره‌مند گردید.
سامانه مدیریت اماکن رفاهی باقابلیت تعریف اماکن رفاهی در انواع مختلف ازجمله هتل، مهمانسرا و... همچنین امکان مشخص نمودن نحوه پرداخت می‌باشد. این سامانه امکان درج کامل اطلاعات امان به همراه چک‌لیست را دارا می‌باشد. امکان تخصیص سهمیه به واحدهای خاص و یا استفاده آزاد از ویژگی‌های بارز این سامانه می‌باشد. سامانه مذکور قابلیت اتصال به سامانه پیامکی برای اطلاع هر چه ‌بهتر پرسنل از تغییرات را فراهم.
امکانات سامانه:
  • تخصیص هوشمند نقش‌های کاربر بر اساس نام کاربری و ترمینال مورد استفاده
  • استفاده از سامانه متمرکز جهت ورود
  • اختصاص هوشمند کلیه نقش‌های کاربر در سامانه با در نظر گرفتن اطلاعات شخص (نوع پست, وضعیت استخدامی‌, واحد سازمانی و ...)
  • امکان مکان رفاهی
  • امکان تخصیص سهمیه گروهی یا خاص
  • امکان فعال یا غیر فعال‌سازی دوره‌های تعریف شده
  • امکان ثبت مهماندار و مسئول برای هر مکان رفاهی
  • امکان کنترل وضعیت سلامت اماکن و رضایت از پرسنل
  • امکان کنترل و لغو درخواست‌های منقضی به‌صورت خودکار
  • ارائه کلیه گزارشات موجود در سامانه‌ها به‌صورت خروجی فایل Excel, Word, CSV و PDF
  • امکان چاپ کلیه صفحات با حذف خودکار موارد اضافی صفحه در حالت چاپ
  • و ...
شناسنامه متمرکز الکترونیکی پرسنل
مشخص ساختن سیستم اطلاعاتی منابع انسانی نخستین و مهم‌ترین گام رهیافت موفقیت‌آمیز مدیریت نیروی انسانی است. اطلاعات را باید به‌منزله کلید استراتژی در برنامه‌ریزی نیروی انسانی دانست. باید توجه داشت که هدف سیستم‌های اطلاعات منابع انسانی برنامه‌ریزی برای سازمان نیست، بلکه سازمان و مدیریت را در برنامه‌ریزی نیروی انسانی کمک می‌کنند.
منظور از سیستم اطلاعات منابع انسانی، استفاده از روشی منظم و سازمان‌یافته برای کسب اطلاعاتی است که تصمیم‌گیری عقلایی درباره منابع انسانی را در سازمان امکان‌پذیر می‌سازد. این اطلاعات باید به‌روز، صحیح، دقیق، کوتاه و مختصر، مربوط و مناسب، کامل و بهنگام باشد.
در حال حاضر اطلاعات پرونده پرسنلی کارکنان برخی سازمان‌ها در حد قابل قبولی به‌روز نبوده و سامانه مکانیزه‌ای در دست نمی‌باشد تا کارکنان به‌راحتی تغییرات پیش‌آمده را به سازمان خود اعلام و پیگیری نمایند. چندین بار به‌صورت مقطعی اطلاعات پرسنل جمع‌آوری شده ولی به‌روزرسانی آن به دلیل حجم زیاد اطلاعات و نبود ابزارهای مناسب قابل اعتماد نمی‌باشد.
سامانه شناسنامه متمرکز الکترونیکی پرسنل شرکت "تاژان سیستم" به‌منظور تولید بستری مناسب و جهت جمع‌آوری اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی کارکنان و خانواده آنان، اطلاعات تماس و ... ارائه شده است.
اطلاعات شناسنامه‌ای کارکنان و خانواده آنان موجود در اداره کل کارکنان، یک‌بار به‌صورت فایل، دریافت و در سامانه وارد می‌شود. کارکنان اطلاعات را مشاهده و در صورت لزوم آن را اصلاح یا تکمیل می‌نمایند بعد از انجام فرآیند تائید، اطلاعات اطلاعات نهایی کارکنان در اختیار اداره کل کارکنان و اداره کل رفاه قرار می‌گیرد. این سامانه همیشه در اختیار کارکنان برای اعمال تغییرات یا مشاهده می‌باشد.
مدیریت جایگاه سازمانی پرسنل
اطلاعات جایگاه سازمانی پرسنل به‌عنوان سامانه پایه در مدیریت منابع انسانی و به‌عنوان مکمل سامانه احراز هویت ارائه شده است. وقتی فردی در سامانه‌های مدیریت منابع انسانی وارد می‌شود با استفاده از سامانه احراز هویت اعتبارسنجی خواهد شد ولی برای گرفتن نقش، با توجه به اینکه هر سامانه نقش‌های خاص خود را دارد نیاز به اطلاعات خدمتی معتبر و صحیح می‌باشد.
سامانه مدیریت جایگاه سازمانی پرسنل شرکت"تاژان سیستم" به‌منظور تولید بستری مناسب و جهت نمایش اطلاعات جایگاه سازمانی کارکنان منطبق با سامانه حکم و جمع‌آوری اطلاعات جایگاه سازمانی واقعی کارکنان تحت سامانه جامع منابع انسانی (HRM) و به‌عنوان سامانه پایه برای همه سامانه‌های تحت HRM ارائه شده است.
امکانات سامانه:
  • امکان جستجوی اطلاعات خدمتی کارمند شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، محل خدمت، نوع پست سازمانی، عنوان شغلی، وضعیت شغلی، وضعیت استخدامی، پست الکترونیک
  • امکان ثبت پروفایل موقت (اطلاعات خدمتی واقعی) شامل محل خدمت، نوع پست سازمانی، عنوان شغلی، وضعیت شغلی و وضعیت استخدامی
  • امکان جستجوی پرسنل با فیلترهای محل خدمت، کد پرسنلی، نام و نام خانوادگی، نوع پست سازمانی، عنوان شغلی، وضعیت شغلی، وضعیت استخدامی
  • ارائه کلیه گزارشات موجود در سامانه‌ها به‌صورت خروجی فایل Excel, Word, CSV و PDF.
  • امکان چاپ کلیه صفحات با حذف خودکار موارد اضافی صفحه در حالت چاپ
  • و ...
اطلاعات تماس پرسنل
یک دغدغه اساسی در تمامی کسب کارها بزرگ مدیریت اطلاعات پرسنل یا مشتریان و آگاهی از تغییرات آن بدون نیاز به مراجعه واحد منابع انسانی یا تماس با مشتریان و صرفه‌جویی در زمان می‌باشد. ازاین‌رو شرکت"تاژان سیستم" یک نرم‌افزار قدرتمند و با کاربری آسان جهت مدیریت اطلاعات تماس با امکانات بسیار زیاد و راحت طراحی و پیاده‌سازی کرده است و شما می‌توانید از امکانات این نرم‌افزار بهره‌مند گردید.
سامانه مدیریت اطلاعات تماس قابلیت اعتبار سنجی شماره تلفن وارد شده و ویرایش کلیه اطلاعات موردنیاز را دارا می‌باشد. این سامانه قابلیت ارسال اطلاعات به دیگر سامانه‌های تاژان برای تمرکز بهتر داده‌ها را دارا می‌باشد.
امکانات سامانه:
  • تخصیص هوشمند نقش‌های کاربر بر اساس نام کاربری و ترمینال مورد استفاده
  • استفاده از سامانه متمرکز جهت ورود
  • اختصاص هوشمند کلیه نقش‌های کاربر در سامانه با در نظر گرفتن اطلاعات شخص (نوع پست, وضعیت استخدامی‌, واحد سازمانی و ...)
  • امکان اعتبار سنجی شماره همراه
  • امکان دریافت گزارش جامع
  • و ...
مدیریت ثبت و اعلام خدمات درمانی
سرمایه‌های انسانی از مهم‌ترین عوامل تولید در یک سازمان به شمار می‌روند به‌طوری‌که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بزرگ‌ترین دلیل شکست یا ناکامی مدیران سازمان‌ها و مؤسسات بزرگ، نداشتن مهارت‌های لازم در زمینه روابط انسانی و همچنین عدم توجه به نیازهای کارکنان ازجمله امور رفاهی و معیشتی آنان است. مدیران با بهره‌گیری از مهارت‌های روابط انسانی و با استفاده از دانش در این زمینه قادر به بالا بردن انگیزش کارکنان در جهت نیل به اهداف سازمانی خواهند بود.
یکی از عواملی که در نگهداشت نیروی انسانی مؤثر است، بهداشت و ارائه خدمات درمانی به آنان می‌باشد. هرساله میلیون‌ها دلار کاهش در بهره‌‌وری به دلیل نبود خدمات بهداشت و درمان کارکنان به‌عنوان نوعی زیان مطرح می‌شود. بهداشت و سلامتی برای افراد مهم است و مسلماً افراد، سازمانی را انتخاب می‌کنند که در حفظ سلامتی و بهداشت کارکنان اهتمام بیشتری ورزد. اگر سازمانی به برنامه‌های سلامتی کارکنان بی‌توجه باشد خطر ترک خدمت و جذب افراد آن سازمان توسط دیگر سازمان‌ها وجود دارد. لذا سازمان‌ها باید برای نگهداشت نیروی انسانی خود در کنار سایر اقدامات ایمنی، مزایا و خدمات درمانی ارائه نماید.
شرکت "تاژان سیستم" به‌منظور تولید بستری مناسب جهت نمایش مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان‌ها، نمایش جزئیات هزینه‌های درمان و روند پرداخت آن‌ها به کارکنان، سامانه مدیریت ثبت و اعلام خدمات درمانی را تحت سامانه HRM طراحی کرده است.
صندوق‌های رفاهی
توسعه خدمات رفاهی تلاشی است در جهت افزایش آسایش و آرامش کارکنان یک سازمان که درنهایت، افزایش رضایت آنان را به دنبال دارد . توجه به خدمات رفاهی و تأمین آن در تمام سازمان‌ها وجود دارد. در کشور ما در سال‌های اخیر این خدمات ازنظر کمی و کیفی توسعه‌یافته است. در بین سازمان‌های مختلف در کشور نیز تفاوت‌هایی در ارائه این خدمات وجود دارد.
ازجمله خدمات رفاهی که در سال‌های اخیر بیشتر به آن عنایت شده است ایجاد صندوق‌های رفاهی و وام‌های پرداختی به کارکنان می‌باشد.
شرکت "تاژان سیستم" به‌منظور تولید بستری مناسب جهت نمایش وضعیت انواع صندوق‌های رفاهی و جزئیات وام‌های دریافتی کارکنان سازمان‌ها تحت سامانه HRM ، باهدف مدیریت وضعیت انواع صندوق‌های رفاهی باقابلیت نمایش وضعیت آن‌ها و همچنین نمایش جزئیات وام‌های پرداختی به همراه گزارشات مختلف برای سطوح مختلف کاربری به تفکیک هر کارمند و امکان درخواست وام، اقدام به راه‌اندازی سامانه مدیریت تسهیلات و صندوق‌های رفاهی کرده است.