دعوت به همکاری
27619
Toggle navigation
جستجو
محصولات
درباره ما
تماس با ما
بیانیه خط مشی امنیت
title
title
سامانه های سفارشی
توضیحات
توضیحات
محصولات/
سامانه های سفارشی
ممکن است نوع کسب و کار یک مشتری، به حدی خاص یا پیچیده باشد که نرم افزار مناسبی جهت پاسخ به نیازهای آن در بازار موجود نباشد و یا ترجیح بدهند برای راحتی و یا امنیت بیشتر، از یک نرم افزار سفارشی استفاده کنند. شرکت تاژان سیستم می تواند نرم افزارهای سفارشی و سیستم های اتوماسیون مورد نیاز را بر حسب نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت تهیه نماید.
سامانه های سفارشی
سامانه های سفارشی
سامانه های سفارشی
سامانه جامع توزیع آرد
مدیریت نهاده های دامی
آبهای مرزی
آبرسانی به مجتمع های روستایی
طرح احیای اراضی کشاورزی
طرح تامین و انتقال آب
سهام
بودجه
سامانه جامع توزیع آرد
بر اساس رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نظارت سیستمی بر چرخه تولید، عرضه و خرید محصولات استراتژیک کشور توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، همچنین پیادهسازی شفافیت در عرضه و تقاضا، سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد تولید گردیده است بطوریکه کنترل میزان آرد تولیدی در کارخانههای آرد سراسر کشور بر اساس گندم خریداری شده، حجم تولید کارخانهها در دورههای زمانی ماهیانه و همچنین میزان خرید آرد تولیدی توسط خریداران مختلف، بهصورت کامل در این چرخه قابل نظارت و ارزیابی میباشد.
برخی از امکانات سامانه مذکور به شرح زیر میباشد:
امکان تعریف، دستهبندی و تعیین ویژگیهای انواع خریداران
امکان تعریف و تعیین ویژگیهای فروشندگان
امکان تعریف و تعیین ویژگیهای الگوهای محصولات
امکان تعریف و تعیین ویژگیهای انواع محصولات
امکان تعیین دوره و مراحل تخصیص و فروش محصول
امکان تعریف و اعمال انواع محدودیتها بر خرید، فروش، محصولات و ...
امکان تعیین و اعمال سهمیههای خریدوفروش محصول بهصورت منعطف
مدیریت انبار گندم
مدیریت انبار آرد و عرضه محصول
امکان ثبت سفارش جهت خرید محصولات
مدیریت فرآیند سفارشها توسط خریدار، فروشنده وادارات غله
امکان پرداخت آنلاین توسط IPG
تعامل با سامانههای خارجی (سیفا، حملونقل، اصناف و ...)
امکان تعیین نحوه حمل و شرکت حملونقل
مدیریت مالی وجوه سفارش (مبلغ سفارش، حملونقل، مالیات)
امکان ارسال پیام به کاربران مختلف
مدیریت کاربران
انواع گزارشات
سامانه یکپارچه مدیریت نهادههای دامی کشور
با توجه به سیاست دولت مبنی بر کاهش تصدیگری و حذف یارانهها در حال حاضر، عمده اقلام مصرفی خوراک دام و طیور خارج از سیستم توزیع دولتی بوده و فقط تعداد محدودی از نهادههای پایه از قبیل سبوس گندم توسط سازمان جهاد کشاورزی توزیع میگردد . در راستای اجرای مصوبه مذکور، ماهیانه آمار فروش گندم تحویلی به کارخانجات آرد از طریق شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اخذ و به معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استانها اعلام میگردد تا ضمن هماهنگی لازم میزان استحصال سبوس گندم استان تعیین و سهم هر تشکل براساس شاخصهای تولیدی مشخص گردد.
وجود سامانه متمرکز و یکپارچه جهت نظارت و کنترل میزان سبوس تولید شده در سطح کشور بهمنظور بهرهبرداری دقیق و بهینه از آن باعث میشود سازوکارهای توزیع مناسب و زنجیره تأمین کالا که توسط وزارت جهاد کشاورزی مدیریت و پشتیبانی میشود دچار اختلال نشده و فرصت سوءاستفاده برای کارخانجات تولیدکننده سبوس با خرید گندم به نرخ دولتی و فروش سبوس حاصله از آن در بازار آزاد ایجاد نگردد تا علاوه بر عدم ایجاد رانت و اختلال در عرضه محصول، امکان پیگیری و نظارت برای نهادهای نظارتی و تعزیراتی نیز فراهم گردد.
با توجه به میزان فسادپذیری بالای سبوس و میزان عرضه و تقاضای موجود در سطح کشور و نظر به اینکه سبوس گندم جزء کالاهای استراتژیک کشور محسوب میشود و میبایست به شکل مناسبی تأمین و توزیع گردد، شرکت"تاژان سیستم" اقدام به طراحی سامانهای کرده است که علاوه بر شفافسازی دقیق کلیه فرایندهای درگیر در پروسه تأمین کالا، امکان گزارش دهی و گزارش سازیهای مناسبی را در این زمینه فراهم آورد.
سامانه مدیریت طرح ملی جمعآوری آبهای مرزی
بیش از نیمی از مساحت جهان در محدوده حوضههای آبریز مشترکی قرار دارد که در قلمرو سرزمینی دو یا چند کشور واقع شدهاند. بر اساس اصل حاکمیت دولتها بر قلمرو سرزمینی، بهرهبرداری از آبهای واقع در قلمرو سرزمینی تحت حاکمیت دولت مربوطه است. اما از حدود این حاکمیت که از گذشته مطلق بوده و دولتها در بهرهبرداری از این منابع هیچگونه محدودیت کمی و کیفی را نمیپذیرفتند بهتدریج کاسته شده است. چگونگی تقسیم آبهای مشترک و حفاظت زیستمحیطی از آنها و همچنین کنترل کمی و کیفی آنها و نحوه اجرای پروژههای آبی در حوضههای آبریز مشترک و اداره آنها و چگونگی حلوفصل اختلافات ناشی از بهرهبرداری ازجمله چالشهای مهم در این راستاست که راهکارهای مناسبی را میطلبد.
عدم وجود سامانه اختصاصی برای کنترل و نظارت پیشرفت فیزیکی طرحها در راستای اجرای طرح عظیم ملی مهار و تنظیم آبهای مرزی و نیاز مبرم به سامانهای جهت پایش فعالیتهای مرتبط با طرحها و امکان دریافت گزارش لحظهای از آخرین وضعیت پروژهها در سطوح مختلف دولتی (وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، دیوان محاسبات کشور، استانداریها، شرکت سهامی توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکتهای آب منطقهای و ...)، حضور یک سامانه متمرکز و یکپارچه را ایجاب میکند. از سوی دیگر پیچیدگیهای سامانههای موجود و عدم توانایی جهت انعطاف و پوشش نیازهای خاص سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور باعث شد شرکت"تاژان سیستم" پیشنهاد انجام سامانه برنامه عملیاتی طرح عظیم ملی مهار و تنظیم آبهای مرزی را بهصورت اختصاصی ارائه نماید. سامانه مذکور باهدف مدیریت و پایش صورت وضعیتهای پیمانکاران و مشاوران، کنترل و نظارت عملکردی ماهانه با رویکرد پیشرفت فیزیکی و هزینههای مالی و همچنین مدیریت پرداختهای انجام شده به طرحها و پروژهها باقابلیت نظارت بر نحوه فرایند استفاده از وجوه واریزی و اشخاص انجام دهنده آن طراحی شده است.
طرح احداث مجتمعهای آبرسانی به روستاهای کشور
طی سالیان گذشته افت شدید در منابع آبی مورد استفاده برای تأمین آب روستاها که عمدتاً منابع آبی محلی بودهاند، مطالعات طرحهای آبرسانی روستایی را به جهتی سوق داد تا با تجمیع چند روستا و اتصال آنها به منابع آبی پایدار و مطمئن، برای افقهای بلندمدت، تأمین آب روستاها در قالب مجتمعهای آبرسانی روستایی صورت پذیرد. این طرح از سال 1393 شروع شده که در قالب این طرح، تعدادی مجتمع در سراسر کشور با حدود 16 هزار روستا تحت پوشش مجتمعهای آبرسانی روستایی قــــرار میگیرند و بخش عمده و اساسی مشکلات کمی و کیفی آب شرب روستاها را بهصورت کامل مرتفع میکند. تکمیل کلیه اجزای این طرح نیازمند اعتباراتی خواهد بود که میتواند شاخص آب روستایی را بهصورت مناسبی افزایش دهد. لیکن از محل صندوق توسعه ملی و با حمایتهای مجلس محترم شورای اسلامی و کسب اجازه از مقام معظم رهبری، اعتباراتی برای طرحهای بخش روستایی در نظر گرفته شده است.
براساس مصوبه هیات محترم وزیران سامانهای تحت عنوان "طرح احداث مجتمعهای آبرسانی روستایی کشور" جهت ثبت چکهای پرداختی اعتبارات طرح مذکور توسط شرکت تاژان سیستم راهاندازی شد. این سامانه جهت پایش عملکرد طرحهای احداث مجتمعهای آبرسانی به روستاهای کشور طراحی شده و وظیفه ارائه اطلاعات موردنیاز بانک کشاورزی _بهعنوان بانک عامل_ و شفافسازی در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات صندوق توسعه ملی در این طرح قابل ارائه به سازمانهای از قبیل وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و بازرسی و دیوان محاسبات کل کشور و ... را دارد.
از ویژگیهای این سامانه عبارتاند از:
ارائه داشبوردهای شفاف و به لحظه از عملکرد مالی کل طرح
ثبت و بروز رسانی پیشرفت پروژهها و مستندات مرتبط با آنها
امکان مدیریت بودجههای تخصیصیافته به هر یک از شرکتها و پروژهها
امکان تهیه گزارش از عملکرد مالی هر یک از شرکتهای استانی
ردیابی و پیگیری دقیق و به لحظه بودجههای تخصیصیافته از لحظه تخصیص
ارائه گزارشهای شفاف و دقیق از شرکتهای استانی و ذیحسابی استانها
ارائه گزارش شفاف و دقیق و به لحظه از کلیه منابع مالی و گردش حساب شرکتهای استانی
ارائه نمودارهای تحلیلی از میزان بودجه تخصیصیافته و میزان جذب شده بر اساس مجتمعها و تک روستاها
ارائه نمودارهای تحلیلی از میزان بودجه تخصیصیافته و میزان جذب شده بر اساس مجتمعها و تک روستاها به تفکیک استانها
ارائه گزارش اعتبارات استانی به تفکیک فصول موافقتنامه
ارائه گزارش مصرف و جذب بودجهها به تفکیک مجتمعها و پروژهها
ردیابی و پیگیری دقیق و به لحظه بودجههای تخصیصیافته از لحظه تخصیص تا پاس شدن چک پیمانکار در استان (دسترسی بهحساب شرکتها در بانک)
جلوگیری از هزینه کرد مبالغ طرح در سایر مصارف با ایجاد شناسه دار کردن حسابها و چکهای صادره
امکان پیگیری و ردیابی کلیه مبالغ مصرف شده و چکهای صادر شده در سطح کشور حتی در محدوده یک چک
ماژول پرداخت گروهی یک چک به چند مجتمع مختلف
ماژول ارائه اطلاعات چک به بانک کشاورزی جهت وصول چک
وبسرویس ارتباط برخط با بانک کشاورزی جهت استعلام نتیجه وصول چک
امکان ثبت اطلاعات موافقتنامه در سامانه جهت ایجاد گزارشات مقایسهای تخصیص و مصرف
الزام کاربران به رعایت سقف تخصیص موافقتنامه
امکان صدور چک از محل چند مرحله تخصیص بهصورت همزمان
خروجیهای PDF و EXCEL و Word از گزارشات با ظاهر مطلوب
ماژول استعلام اطلاعات حساب مجریان پروژهها جهت اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده به سامانه
سامانه برنامه عملیاتی طرح احیای اراضی کشاورزی
احیای اراضی کشاورزی به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که زمینهایی که قابلیت بالقوه برای کشاورزی و فعالیتهای تولیدی را دارند برای کشت و تولید محصولات کشاورزی مختلف آمادهسازی میشوند. این فعالیتها شامل تسطیح اراضی، یکپارچهسازی اراضی، آبرسانی و ایجاد کانالهای انتهایی شبکههای آبرسانی و اصلاح و تقویت خاک میباشد. طبیعی است که با توجه به افزایش روزافزون جمعیت جهان و محدود بودن اراضی کشاورزی یکی از راههای افزایش تولید محصولات کشاورزی افزایش سطح زمینهای قابل کشت در هر کشور و منطقه میباشد.
عدم وجود سامانه اختصاصی برای کنترل و نظارت پیشرفت فیزیکی طرحهای احیای اراضی کشاورزی خوزستان، ایلام و سیستان و نیاز مبرم به سامانهای جهت پایش فعالیتهای مرتبط با طرحها و امکان دریافت گزارش لحظهبهلحظه از آخرین وضعیت پروژهها توسط تعداد زیادی از کاربران در سطوح مختلف دولتی (وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، دیوان محاسبات کشور، استانداریها، شرکت سهامی توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکتهای آب منطقهای و ...) در گستره کشوری، شرکت تاژان سیستم را بر آن داشت تا سامانهای متمرکز و یکپارچه را طراحی نماید.
هدف از طراحی این سامانه مدیریت پروژههای در دست اجرا و همچنین میزان پیشرفت آنان و مدیریت هزینههای انجام شده میباشد.
سامانه سسو (سامانه مطالعه طرح های تامین انتقال آب در حوزه های آبریز کشور)
سامانه سسو، سامانه مدیریت و کنترل اطلاعات، پیشرفت و پرداخت قراردادهای طرح "مطالعه طرح های تامین و انتقال آب در حوضه های آبریز کشور" را به عهده دارد.
امکانات این سامانه به شرح زیر میباشد:
مدیریت پروژهها
مدیریت قراردادها
مدیریت پیشنهادات
مدیریت مالی
مدیریت مشاوران
مدیریت حوضه های ابریز کشور
گردش کار برای قراردادها و پروژهها
گزارشات
کاربران این سامانه در سه سطح، ستاد وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکتهای آب منطقهای استانها می باشند.
فرایند انجام کار بدین صورت می باشد:
درج، ثبت و تأیید اطلاعات قراردادهای هریک از پروژهها توسط شرکتها
صحت سنجی خودکار رکوردها
تولید نسخه چاپی اطلاعات جهت تأیید و امضاء توسط ذیحساب و مدیرعامل شرکت مربوطه
صحت سنجی اطلاعات توسط شرکت مدیریت منابع آب ایران
غربالگری قراردادها جهت پرداخت به آنها با توجه به پیشرفت، اولویت و اعتبار تخصیصی به طرح
تعریف روند سلسله مراتبی و برنامهای جهت پرداخت به قراردادها
فرآیند درج پروژهها در سطح قراردادهای"جاری، خاتمه یافته، متوقف و تعریف طرح جدید" بایستی برنامهریزی گردند.
سامانه سهام (سامانه طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی قراردادهای خدمات مشاوره آب کشور)
سامانه همسان جهت کنترل و نظارت بر امور خرید خدمات مشاوره، بر اساس بخشنامهها و آییننامههای اجرایی مربوط به کلیه دستگاههای اجرایی، تولید گردید. کلیه مطالعات صورت گرفته در این حوزه شامل راهنمای تهیه اسناد همسان برای انتخاب مشاوران بخش آب و آبفا و همچنین کلیه اسناد بالادستی بوده و اهم اهداف نیز شامل موارد ذیل میباشد:
انتخاب مشاوران صلاحیتدار و توانمند
ایجاد محیط رقابت کیفی برای توسعه خدمات مشاوره
تضمین کیفیت خدمات مشاوره.
سامانه بودجه (سامانه طرحهای تملک دارایی سرمایهای بخش آب و آبفا وزارت نیرو)
اساس بودجهریزی تخمین دقیقی از درآمدها و هزینههایی است که پس از سپری شدن یک دوره یا قسمتی از دوره مالی رخ میدهد.
وزارت نیرو جهت توزیع بودجه به دستگاههای اجرایی؛ با دستگاههای مادر در ارتباط بوده و بر اساس برنامههای تعریف شده، سناریوهای پیشنهادی بودجه را در سطح شرکتهای مادر و دستگاههای اجرایی دریافت مینماید.
برای توزیع بودجه با سناریوهای مختلف، مبالغ در سطح شرکتهای مادر بر اساس برنامه توزیع شده و سپس از طریق شرکتهای مادر این مبالغ در سطح دستگاههای اجرایی توزیع میشود.
برخی امکانات این سامانه به شرح زیر میباشد:
مدیریت واحدهای زیرمجموعه
مدیریت طرحها
مدیریت برنامهها
مدیریت سناریوها
مدیریت مشاوران
مدیریت بودجه
تخصیص بودجه
گزارشات