شرکت تاژان سیستم با بیش از هفده سال سابقه درخشان در تولید و پیاده سازی نرمافزارهای متعدد بانکی، بهره مندی از نیروی متخصص و سرمایه انسانی متعهد و نیز بکارگیری فناوریهای به روز جهانی ، خلق ارزشهای پایدار را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است. این شرکت با احراز رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک کشور در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزار، افتخار پیاده سازی بیش از 200 سامانه برای بانکهای ملت، سپه، پارسیان، کشاورزی، پست بانک، سینا ، سرمایه و سایر ارگان ها را دارد. ایجاد سامانه های منحصر به فرد متناسب با نیاز بانک ها و موسسات مالی و اعتباری با توجه به فناوریهای بانکداری آینده، هدف محوری این شرکت میباشد.
شکل گیری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به شکل گسترده در کشور و در نتیجه ایجاد فضای رقابتی شدید و روزافزون فناوری اطلاعات و همچنین ایجاد زیر ساخت های لازم در کشور و حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی از سوی دیگر، صنعت بانکداری را دچار چالش های شدید کرده و ضرورت توجه و تحلیل محیط های داخلی و خارجی جهت کسب مزیت رقابتی و تدوین استراتژی مناسب را در این صنعت افزایش داده است. بدون شک استفاده از دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری راهحلهایی بیهمتا را برای پیش برد فرآیندهای مالی و تجاری در جهان امروز در اختیار بانک ها و موسسات میگذارد...
همیشه انتخاب، مساله مهمی در مدیریت محسوب میشود. انتخاب هدف، انتخاب کارکنان، انتخاب تامین کنندگان، انتخاب مشاوران و بسیاری از انتخابهای مدیریت، مستلزم دانش کافی مدیر به محیط شرکت یا سازمان و تسلط وی بر روشهای انتخاب میباشد. اساس مبحث تصمیم گیریهای چند معیاره، بر انتخاب و روشهای انتخاب استوار است و مدیری که به ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک دسترسی دارد میتواند براحتی از آنها در حل مسائل تصمیم گیریهای چند معیاره کمک بگیرد....
شناسایی نیازها، ارزشها و عادات خرید مشتری، برای بازاریابی موفق در هر داد و ستدی امری حیاتی است. تصور کنید در صورتیکه طبق یک برنامه زمانی مستمر، رفتار خرید و گرایش مشتری را بشناسید، بازاریابی شما تا چه میزان کارآمدتر میشود. امروزه سازمان ها به منظور افزایش سهم خود دربازار رقابتی و به کارگیری بهینه منابع در ارایه خدمات متناسب با نیاز مشتریان ، به بخش بندی مشتریان خود می پردازند....
امروزه پیشرفت سریع و روزافزون فن آوری اطلاعات و ارتباطات و قابلیت های کاربردی آن در حوزه های مختلف سازمان، باعث رسوخ فن آوری اطلاعات در فرآیندها و سیستم های منابع انسانی شده و رویکرد جدیدی را در مدیریت منابع انسانی ایجاد کرده است. تکامل سریع سیستم های ارائه خدمات الکترونیک منابع انسانی سبب شده است تا اطلاعات، بیشتر و با شکل و فرمت مناسب تری در اختیار کارکنان و مدیران قرار گیرد و آنها بتوانند از این اطلاعات در راستای منابع سازمان بهره بگیرند....