ایجاد تعاملی سازنده با مشتریان
شناسایی نیازها، ارزشها و عادات خرید مشتری، برای بازاریابی موفق در هر داد و ستدی امری حیاتی است. تصور کنید در صورتیکه طبق یک برنامه زمانی مستمر، رفتار خرید و گرایش مشتری را بشناسید، بازاریابی شما تا چه میزان کارآمدتر میشود.امروزه سازمان ها به منظور افزایش سهم خود دربازار رقابتی و به کارگیری بهینه منابع در ارایه خدمات متناسب با نیاز مشتریان ، به بخش بندی مشتریان خود می پردازند. از این رو لازم است تا رفتار مشتریان شناسایی و تحلیل شود. مسئله اصلی این است که چگونه می توان به شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان به منظور بخش بندی آنها و انتخاب گروه هایی از مشتریان ارزشمند برای اتخاذ استراتژی های بازاریابی هدف پرداخت.درواقع تحقیقات بازاریابی و تحلیل مشتری در پی شناسایی و گردآوری و تجزیه و تحلیل آن دسته از اطلاعاتی برمی آید که به فرصتهای بهتری در ارائه و عرضه کالا و یا خدمات خاصی میانجامد و یا مشکلات و تهدیدهای پیش روی بازاریابی کالا و یا خدمات خاصی را تبیین کرده و راهکارهای برون رفت از مشکلات را ارائه می دهد"شرکت تاژان سیستم" با اتکا به تخصص و تجربه مدیران و کارشناسان مجرب خود، ضمن ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز، طبق یک برنامه زمانی مستمر، رفتار خرید و گرایش مشتری را شناسایی می کند تا بازاریابی شما کارآمدتر گردد.
سامانه بازاریابی مویرگی شرکت"تاژان سیستم" با هدف افزایش سپرده مشتریان در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از طریق دسته بندی آنان و تعیین هدف برای مدیریت شعب، نسبت به بازاریابی در تمام سطوح اقدام می نماید.
شرکت "تاژان سیستم" به منظور تولید بستری مناسب و ابزارهای کارآمد در راستای ارایه خدمات به دارندگان حساب جاری در راستای توسعه این حساب ها سامانه ای تحت عنوان "پایش دارندگان حساب جاری با هدف ارتقای منابع" را راه اندازی کرده است.
با توجه به اهمیت فراوان ارزشیابی نظرات مخاطبان و پرسنل برای سازمان ها و ادارات و تاثیر بسیاری که این امر در پیشرفت این مراکز خواهد داشت، شرکت "تاژان سیستم" اقدام به طراحی نرم افزار استاندارد نظرسنجی بر اساس نیاز مشتریان کرده تا با انجام کلیه مراحل برگزاری نظرسنجی از قبیل تعیین هدف سازمان، طراحی انواع پرسشنامه با ابعاد گوناگون، اعلام نتایج و تحلیل داده ها به صورت آماری و نموداری به تفکیک هر واحد و همچنین ارائه آمار مقایسه ای در دوره های مختلف و نمایش درصد دسترسی، موجب تسهیل و افزایش دقت و سرعت در انجام این فرآیند گردد. این نرم افزار سیستم جامعی است برای ایجاد مدیریت سریع و دقیق فرمهای نظرسنجی و رایگیری که با هدف بهرهگیری از فناوریهای روزآمد برای ارتقای سرعت و کیفیت در فعالیتهای پژوهشی و آماری به کار میرود. در این سیستم، آراء به محض ورود به سیستم، شمارش شده و گزارشهای آماری زنده به شکل متنی یا گرافیکی و به صورت لحظه به لحظه قابل ارائه هستند.
ارائه صحیح و بهینه تسهیلات مالی یکی از فعالیت های مهم نظام بانکی تلقی میشود که بر این اساس شرکت"تاژان سیستم" اقدام به طراحی سامانه کارت امتیازی مشتریان شرکتی با هدف ارزیابی اهلیت مشتریان حقوقی و نظارت بر وضعیت تسهیلات اعطایی نموده است.
شرکت "تاژان سیستم" با هدف جمع آوری اطلاعات مورد نیاز به منظور شناسایی مشتریان بالقوه و دارای پتانسیل و همچنین جذب آنان با توجه به میانگین تمامی حساب مشتریان با ضرایب وزنی نوع حساب، عدم مطالبات معوق، عدم چک برگشتی (سوءاثر نشده)، شرایط سنی و میزان تسهیلات اخذ شده و ... اقدام به راه اندازی سامانه شناسایی و مدیریت مشتریان بالقوه بر اساس منابع و ... آنان کرده است. سامانه مذکور به سه بخش کلی جمعآوری اطلاعات مورد نیاز، شناسایی مشتریان دارای پتانسیل و جذب این مشتریان (مشتریان ویژه) تشکیل شده است. مشتریان ویژه به دلیل جذب منابع بالا و در نتیجه سودرسانی به بانک از اولویت بالایی در بانک برخوردار میباشند. سامانه پیشنهادی، طبقهبندی را هر 15 روز یکبار و با توجه به میانگین 90 روزه مانده تمامی حسابها با ضرایب وزنی نوع حساب در قسمت جذب منابع و همچنین موارد دیگری همچون عدم مطالبات، عدم چک برگشتی (سوءاثر نشده)، شرایط سنی و تسهیلات اخذ شده توسط مشتری انجام میدهد.