title

title

سامانه متمرکز پشتیبانی تراکنش های الکترونیک

سامانه متمرکز پشتیبانی تراکنش های الکترونیک
برای ایجاد و افزایش اعتماد به تکنولوژی های مورد استفاده باید امنیت در استفاده از این تکنولوژی ها را بالا برد. با استقرار سیستم متمرکز پشتیبانی تراکنش های الکترونیک شرکت"تاژان سیستم" می توان اثرات ریسک ها و تهدیدهای پرداخت های الکترونیک را به حداقل رساند.
امروزه اینترنت یک بستر اساسی کسب و کار برای تجارت فراهم کرده است بطوری که خرید از طریق اینترنت به سرعت رو به افزایش است. یکی از کاربردهای موجود در فضای مجازی، تجارت الکترونیک است که موجب تحولی شگرف در روابط کسب و کار و مشتریان شده است و سهم عمده ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است.
تجارت الکترونیک اشاره به معاملاتی دارد که عمده فرآیند های آن ها بدون نیاز به حضور فیزیکی طرفین آن و صرفا از طریق شبکه های ارتباطی الکترونیک انجام می شود.
سالهاست که بانک ها به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود از راه دور مشغول هستند . انتقال الکترونیکی وجوه ، ازجمله پرداخت‌های کوچک و نظامهای مدیریت نقدی شرکتی و نیز ماشین های خودکار قابل دسترس توسط عامه مردم برای برداشت پول و مدیریت خرده حساب ها جزو ساختارهای متعارف نظام بانکی است .
یکی از مشکلات عمده بر سر راه توسعه تجارت الکترونیک این است که با وجود سرمایه گذاری های کلان، استفاده از آن به راحتی مورد پذیرش مشتریان قرار نمی گیرد. یکی از این دلایل، احساس عدم اعتماد در مشتری می باشد. برای جذب و نگه داشتن مشتریان الزام است که درک و آگاهی آن ها از امنیت را بالا برد و اعتماد آن ها را حفظ کرد.
برای ایجاد و افزایش اعتماد به تکنولوژی های مورد استفاده باید امنیت در استفاده از این تکنولوژی ها را بالا برد. با استقرار سیستم متمرکز پشتیبانی تراکنش های الکترونیک شرکت"تاژان سیستم" می توان اثرات ریسک ها و تهدیدهای پرداخت های الکترونیک را به حداقل رساند.

قابلیت و امکانات نرم افزار

  • امکان ورود اطلاعات خرید ناموفق
  • امکان پیگیری درخواست تراکنش با کد رهگیری توسط کاربر
  • امکان نمایش گزارشات مرتبط با این سرویس
  • امکان درج تاریخ و ساعت تراکنش ناموفق
  • استفاده شبانه روزی از یک کانال ارتباطی سریع و غیرحضوری
  • صرفه جویی در زمان و سایر هزینه ها
در حال حاضر سامانه‌های موسسات مالی و اعتباری که بخشی از سامانه مغایرت گیری بانک ها محسوب می شود، فرآیند‌های پشتیبانی و نظارت بر تراکنش‌های الکترونیکی آن‌ها در آن سامانه پردازش و انجام می‌شود. از آنجایی که کشف مغایرت و اعلام تراکنش های الکترونیک برای موسسات مالی و اعتباری نیز مهم بوده، از این رو شرکت تاژان سیستم سامانه‌ای متمرکز و کارا جهت مدیریت و پشتیبانی تراکنش‌های الکترونیکی برای بانک ها با قابلیت افزودن و راه‌اندازی سریع موسسات را راه اندازی کرده است.
با این همه ، پذیرش روبه افزایش اینترنت درسطح جهان به عنوان یک کانال تحویل تولیدات و خدمات بانکی ، امکانات بازرگانی جدیدی را برای بانکها و امتیازات خدماتی برای مشتریان آنها به وجود می‌آورد . این تولیدات و خدمات ضمن آنکه فعالیت‌های سنتی از قبیل دسترسی به اطلاعات مالی ، دریافت وام و گشایش حسابهای سپرده را شامل می شوند ، فعالیت‌های نسبتاً جدیدی از قبیل ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی صورت حسابها، تأمین پایانه‌های شخصی مالی ، تجمع حسابها و ایجاد بازار الکترونیکی تبادل اطلاعات تجاری را هم دربرمی‌گیرند .