دعوت به همکاری
27619
Toggle navigation
جستجو
محصولات
درباره ما
تماس با ما
بیانیه خط مشی امنیت
title
title
سامانه رتبه بندی جامع مشتریان با رویکرد بانکداری جامع
سامانه رتبه بندی جامع مشتریان با رویکرد بانکداری جامع
سامانه رتبه بندی جامع مشتریان با رویکرد بانکداری جامع
بر اساس علوم رفتاری عملکرد مشتریان تا حد زیادی برآیندی از تجارب و رفتارهای گذشته و موقعیت کنونی آن ها محسوب میشود که از طریق آن میتوان رفتار آینده آن ها را با دقت بیشتری پیشبینی نمود. این مهم، نیازمند دستیابی به اطلاعات مشتریان نظام بانکی در چارچوبی نظاممند میباشد. با توجه به خلاء اطلاعاتی در نظام بانکی و در نتیجه تصمیمگیریهای غیردقیق ناشی از آن، ضرورت ایجاد سامانه رتبه بندی جامع مشتریان با رویکرد بانکداری جامع بیش از پیش نمایان میشود. از سوی دیگر عدم وجود نظام و مکانیزم مناسب شناخت مشتری و عدم جهتدهی، کنترل و مدیریت رفتار آن ها در زمینه منابع، تسهیلات، ضمانت نامه ها، کارمزدها و ... موجب میشود تا منابع بانکی کشور به گونهای تخصیص داده شود که راه برای هرگونه سوء استفاده احتمالی باز باشد. این در حالی است که میتوان با ایجاد سامانه رتبه بندی جامع مشتریان به عنوان یک نظام جامع کنترلی، تصمیماتی صحیح و دقیق در خصوص رفتار مشتریان اتخاذ نمود. از همینرو حرکت به سمت ایجاد چنین مکانیزمی توسط شرکت"تاژان سیستم" آغاز گردید.
شرکت"تاژان سیستم" با تیم مجرب و کارآمد خود و ضمن بهرهگیری از توانمندیهای داخلی و با استفاده از استانداردهای جهانی موفق به طراحی و پیادهسازی سامانه رتبه بندی جامع مشتریان بر اساس روش CLV شده و آن را آماده بهرهبرداری نموده است.
شرکت"تاژان سیستم" با تیم مجرب و کارآمد خود و ضمن بهرهگیری از توانمندیهای داخلی و با استفاده از استانداردهای جهانی موفق به طراحی و پیادهسازی سامانه رتبه بندی جامع مشتریان بر اساس روش CLV شده و آن را آماده بهرهبرداری نموده است. سامانه رتبه بندی جامع مشتریان با استفاده از روش اندازه گیری و تخمین ارزش بلندمدت مشتری از طریق گردآوری، ساماندهی، تلفیق، تطبیق و پردازش اطلاعات مشتریان در کل شبکه بانکی کمک بسزایی را به سیستم بانکداری نموده است.
هدف اصلی سامانه رتبه بندی جامع مشتریان ، بهبود مدیریت صنعت بانکداری کشور از طریق خدمت رسانی به آن ها میباشد. استفاده از خدمات سامانه موجب خواهد شد تا مدیران ارشد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از وضعیت کنونی، سابقه مشتریان و ارزش طول عمر مشتری خود مطلع شده و آن ها را قادر میسازد تا تصمیمات خود را به صورت علمی، با ریسک کمتر و زمان سریع تری اتخاذ نمایند.
همچنین با دستیابی به اطلاعات سامانه رتبه بندی جامع مشتریان، با توجه به استفاده از فنآوریهای نوین اطلاعات در ذخیرهسازی و ارائه گزارشها در زمانی بسیار کم و با دقت بالا، کیفیت ارائه خدمات نیز در این حوزه افزایش مییابد.
ویژگیهای سامانه ارزشگذاری و رتبهبندی مشتریان
تحت وب با امکان ارتباط بر خط (Online) در شبکه داخلی (اینترانت) بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
قرار گرفتن بعنوان یک زیرسامانه در قسمت بازاریابی سامانه Branch
دارای سطوح دسترسی مختلف
دارای قابلیت محاسبه ارزش مشتریان با توجه به پارامترهای تعیینشده و ارائه گزارشهای مورد نیاز
اعلام رتبه/ طبقه مشتریان بر اساس ارزش کل و نمایش ارزش هر بخش (منابع، مصارف و خدمات) با توجه به نوع مشتری (حقیقی و حقوقی)
امکان جستجوی هر مشتری با استفاده از اطلاعات مختلف از جمله نام، نام خانوادگی، شمارههای: حساب/ مشتری/ ملی، بازههای مختلف ارزش، دامنه منابع و...
امکان اخذ گزارشهای مختلف از وضعیت ارزش و رتبه مشتریان
ارائه گزارشهای مقایسهای در قالب جداول آماری و نمودارهای مقایسهای
ارائه گزارش بر پایه اطلاعات دموگرافیک موجود مشتریان مانند جنسیت، تحصیلات و ...